Bilproblem

Vilken osis...
Är det inte deet ena så är det de andra.
Bakdäcket på bilen har låst sig och jag kommer inte en meter värken bakåt eller framåt! Så typiskt att det alltisk ska vara något!
Lillebror kom och gjorde "skitgörat" men var ändå tvungen att lämna in bilen då delar ej fanns.
Annars så har dagen varit mys, bror, med flicka och hund och mamma har varit på besök. Massa mys med fika och mat.
Sedan kom finaste Emma på besök en snabbis innan jobbet. Hon kom men en nyhet, men den visste jag redan =)
Jag fick bekräftat att min nyhet står kvar även jag varit sjuk typ hela  2012 men nu jedrar ska de bli fint sa jag till dig.
I polkaland blåser det som tusan men med massa ljus och tv så funkar de fin fint serru =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0