Ensam hemma...

Jadu, nu sitter man här ensam hemma igen en fredags kväll, har kommit på att jag aldrig är ledig en fredags kväll, måste ta det med chefen asså palla.
Jag har också kommit underfull med att jag är skit dålig på att blogga, att jag inte har något socialt liv länge. Vad hände med Madeleine som aldrig kunde vara ensam??
Det är för visso ganska skön att vara själv men gu så mycket skönare det är när man är två.
Hänt mycket denna veckan, inbrotts försök i min bil, så allt är paj, phu, hur ska jag ha råd?
Trubbel i paradiset, men det är tack och lov löst, älskar dig Jonathan men än någonsin.
Shit happens - var dina ord. Vet inte vad jag ska säga, har ingen tid till någon.
Höll på att dö, såg hela mitt liv på en sekund, älghelvete gånger tre usch hemskt.
Har absolut inget alls att klaga på egentligen men ändå känns mestadelas av sakerna fel.
Har allt bra man kan önska sig, verkligen allt. Ett hem, en familj, en sambo (eller två), husdjur, bil, jobb och pengar men ändå så är man inte nöjd, vad sjutton är det man är ute efter egentligen? Hmmm...
Det bästa är iallafall att jag inte röker så mycket längre, inte dricker heller.
Oc det värsta är att jag jobbar jämt, sover och äter, det är mitt liv. Saknar mina vänner, min familj och allt det där vardagliga, men har tappat allt. Hur ska jag få tid för att leva när jag just nu kämpar för att ha råd att överleva?
Jadu harre min gud...
Något som är roligt iallafall är att min älskade lillebror och hans fru klarade sitt mc kort i torsdags, så roligt så glada för deras skull. (Önskar också att jag hade ett dock hihi)
Aja, nog tjatat för denna gången, nu är det nog läggdags snart, 170 gäster som väntar på mig i morgon, phu... Och sen hela söndagen..
Saknar min Jonathan som enbart ä 4 mil bort, men gud vad jag saknar dina kramar, din kärlek ditt hjärta..
Martina, du är så långt bort nu, saknar dig med, men vet inte vad jag ska göra, älskar dig. Planer hade vi men inget gick som vi ville, dock blev allt bra ändå, saknar dig stumpan <3
Saknar alla mina vänner som jag verken ser eller hör av längre.
Saknar min familj som jag inte hinner ge någon tid.
Saknar er där uppe i himlen som jag inte kan nå fram till...
Saknar så mycket....

Over and out...

Madeleine

Kommentarer
Postat av: Martina

Madeleine du vet att allt löser sig förr eller senare. Jadu dom planerna gick i stöpet men vi hittade ju båda två något annat... Hoppas det löser sig med de nya jobbet nu då! :)



Massa kärlek/ Martina

2008-10-13 @ 15:41:16
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Mattias

enorm action här du..

2008-10-21 @ 09:59:02
URL: http://www.gooner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0